Повернення товару

1. Як можна обміняти або повернути товар

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек і товар в упаковці.

Ми оформляємо повернення, якщо:

- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам;

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

2. Доставка і повернення одягу

Якщо товар вам не сподобався або не підійшов, ви можете оформити його повернення протягом 14 днів з дня покупки. На жаль, ми не зможемо прийняти повернення, якщо товар має сліди використання, втратив товарний вигляд, якщо відсутні бирки у одягу

Чи можу я приміряти одяг до оплати замовлення?

На жаль, при замовленні через відділення «Нова Пошта» або «Укрпошта» можливості приміряти одяг в момент отримання замовлення немає. Ви можете приміряти покупки будинку і, якщо вам не підійде розмір, оформити повернення

Чи можу я відмовитися від товару на пошті?

У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою або накладений платіж, ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливие. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс

3. Умови повернення чи обміну:

- Ми приймаємо на повернення / обмін товари в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці при наявності товарного чека.

- Після отриманні товару на обмін / повернення наші співробітники перевірять його стан для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.

- Після перевірки стану товару ми зробимо повернення грошей або обмін на інший товар.

- При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні

4. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

- порушена збереження гарантійних пломб;

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

- неправильно заповнений гарантійний талон;

- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу;

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;

- збереження інформації на жорсткому диску.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню: окремі непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби

Повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»

Продавець не несе відповідальність за можливу втрату / витік персональних даних, про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, які перебувають в товарі (пристрої): на внутрішній пам'яті обладнання або на його носіях, переданих на ремонт / сервісне обслуговування в комплекті з основним товаром в випадку можливого перепрограмування, заміни пам'яті пристрою, заміни або поновлення системного програмного забезпечення